Veebipoe rosaya.ee (edaspidi Veebipood) omanik on ROSAYA OÜ (registrikood 14574615), Arulaane, Kalita küla, Saarde vald, Pärnumaa 86206, Eesti.
Üldsätted
Käesolevad üldtingimused kehtivad veebipoe rosaya.ee klientide ja omanikfirma ROSAYA OÜ vahel veebipoest rosaya.ee ostetavate toodete puhul tekkivate õigussuhete kohta.
Ostu sooritamisega, nõustub klient, et on tutvunud rosaya.ee veebipoe müügitingimustega.
Veebipood jätab endale õiguse teha kasutustingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel rosaya.ee
Tehingule kohaldatakse tehingu toimumise ajal kehtinud tingimusi.
Rosaya OÜ klienditeeninduse kontaktandmed on: e-post info@rosaya.org
tel +372 5359 4334.
Tellimine ja tellimuse täitmine
Rosaya OÜ võtab tellimusi vastu järgmiselt:
1. Rosaya.ee veebipoes automaatse tellimissüsteemi kaudu
2.Telefoni teel: +372 5359 4334
3. Saates tellimuse e-mailiga aadressil info@rosaya.org
Peale makse laekumist alustab Rosaya OÜ Eesti siseste tellimuste täitmist kuni 5 tööpäeva ja rahvusvaheliste tellimuste täitmist kuni 10 tööpäeva jooksul.
Ostu-müügi tehing loetakse sõlmituks (jõustunuks) sellest hetkest, kui käesolevate ostutingimuste alusel kokkulepitud ettemaksusumma on laekunud veebipoe arveldusarvele. Juhul kui ettemakset ei laeku, kaup vabastatakse broneeringust ja tellimus tühistatakse.
NB! Rosaya.ee kodulehel ostu sooritamiseks ei pea olema registreerunud klient. Ostu saab sooritada ka külaliskasutajana!
Kuidas osta rosaya.ee veebipoes
Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil.
Klient kinnitab tellimuse ja tasub kogu tellimuse eest müüja poolt pakutud maksekeskkondades. Klient kontrollib enne tasumist, et tellimuses kajastatud kättetoimetamis viis ja aadress on õiged; tooted, kogused ja hinnad vastavad kliendi tegelikule soovile.
Pärast pangalingiga tasumist tuleb kliendil vajutada nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.
Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
Sooduskupongi kasutamise juhis
1. Lisa tooted ostukorvi.
2. Ava paremalt ülaservast ikoon “Ostukorv”. Seejärel kuvatakse kogu ostukorvi sisu.
3. Sisesta sooduskupongi kood ostukorvi lehel.
Sooduskupongiga allahindluse saamiseks sisesta kupongi kood ostukorvi lehel lahtrisse „Sisesta sooduskupong” ja kinnita sooduskoodi kasutus klõpsates nupul „Kasuta kupongi”. Allahindlus arvutatakse automaatselt maha toodete müügihinnast.
Toote hind ja maksevõimalused
Toodete hinnad veebipoes on toodud eurodes ning sisaldavad käibemaksu. Hind ja teave kauba kohta on esitatud veebipoes vahetult kauba juures.
Toodetele kehtivad ostu tegemise hetkel veebipoes kuvatud hinnad. Juhul kui müügihind on toote kättesaamise ajaks muutunud, jääb jõusse tellimuse vormistamise hetkel kehtinud hind.
Eesti ja Läti sisestele tellimustele maksumusega üle 39 euro kättetoimetamise tasu ei kohaldata.
Klient tasub tellimuse eest ettemaksuna täies ulatuses veebipoes näidatud viisidel. Tellimuse maksumusele võib lisanduda teenustasu vastavalt kliendi ja panga- või krediitkaardi väljastaja vahel sõlmitud lepingule.
Pangalingiga tasumisel toimub tasumine Maksekeskus AS turvalises keskkonnas vastava panga ja krediit või deebetkaardiga.
Arvega tasumisel, saadetakse arve kliendile tellimuse kinnitusena elektronpostiga. Klient on kohustatud enne arve tasumist kontrollima, et andmed ja tellitud kaup arvel vastavad tellimusele. Arve maksetähtajaks on 7 päeva alates arvel näidatud kuupäevast.
Tellimust hakatakse täitma alates hetkest, kui kogu arvel näidatud summa on laekunud veebipoe arveldusarvele. Juhul kui ettemakset maksetähtajaks ei laeku, kaup vabastatakse broneeringust ja tellimus tühistatakse.
Kohale toimetamine
Eesti – sisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Väljaspool Eestit toimub kohaletoimetamine tavapäraselt kuni 14 kalendripäeva jooksul.
Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.
Kohaletoimetamise viisiks Balti maades on Itella SmartPost, DPD, Omniva pakiautomaadi ja kullerteenus. Kohaletoimetamise viisiks Soomes on Itella SmartPost, DPD pakiautomaadi ja kullerteenus. Rahusvaheliste saadetiste täitmiseks kasutume rahvusvahelise kullerteenuse pakkujaid DHL, UPS, FedEx, TNT.
Kohe kui kaup on saabunud postioperaatori klienditeenindusse, teavitatakse Klienti sellest elektronpostiga või sõnumiga telefonile.
Klient on kohustatud enne tellimuse vormistamist kontrollima esitatavate kontaktandmete õigsust vältimaks viivitusi ja arusaamatusi toodete kohaletoimetamisel. Rosaya OÜ ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.
Juhul, kui tooted jäävad õigeaegselt kätte toimetamata rosaya.ee veebipoest tulenevatel asjaoludel, teavitatakse klienti sellest tellimuses esitatud kontaktandmetel, leppides samas kokku uue kätte toimetamise aja. Uues ajas kokkuleppe mittesaavutamisel on kliendil õigus tellimusest loobuda ning müüja tagastab kliendile tellimuse maksumuse 14 päeva jooksul.
Toodete kättesaamisel on kliendil kohustus koheselt kontrollida toodete vastavust arve-saatelehele. Mittevastavad tooted (nt rikutud/praak tooted, mittetellitud tooted, sobimatud asendustooted jms) märgitakse arve-saatelehele, mis jääb müüjale.
Kui toodete kättesaamisel ilmneb, et toodete hulgas on mitte tellitud, defektseid, katkises pakendis tooteid, tuleb sellest koheselt teavitada müüja klienditeenindust. Toodete kättesaamisel kulleriga tuleb vastuvõtmisel avastatud puudustega ja mittetellitud tooted koheselt tagastada kullerile.
Toodete kahjustumise või kadumise risk läheb üle kliendile kättesaamisest.
Tellimuse tühistamine ja toodete tagastamine
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
Tagastatav toode peab olema avamata ja säilitatud ettenähtud temperatuuril. Toote pakend ja välimus peab olema kahjustamata.
Kliendil on õigus kaup vahetada samas vääringus teiste rosaya.ee veebipoe toodete vastu või nõuda kauba eest makstud raha tagastamist järgnevatel juhtudel:
-Kauba säilivusaeg on kliendini jõudes vähem kui 7 päeva.
-Klient avastab kauba saabudes toote pakis vöörkeha(d).
Kõiki rosaya.ee e-poes müüdavaid tooteid tuleb säilitada kuivas ja jahedas, peale avamist kindlasti külmkapis. Valest säilitamisest tulenevate defektidega tooteid ei asendata ning nende eest makstud raha ei tagastata.
Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on rosaya.ee veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus ning saata see e-posti aadressile info@rosaya.org hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).
Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.
Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
Kui ostja on sõnaselgelt valinud rosaya.ee veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea rosaya.ee veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
Pretensiooni esitamise õigus
Juhul, kui rosaya.ee veebipood oma kohustusi rikub, on kliendil õigus nõuda kohustuse täitmist, keelduda oma võlgnetava kohustuse täitmisest, nõuda kahju hüvitamist, hinna alandamist, rahalise kohustuse täitmisega viivitamisel viivist või taganeda lepingust.
Mittenõuetekohaste toodete korral saab esitada pretensiooni e-posti teel aadressile info@rosaya.org
Pretensioonis tuleb märkida kliendi nimi ja kontaktandmed, pretensiooni esitamise kuupäev, tootel ilmnenud puudus ja esitatava nõude sisu ning lisada ostu tõendav dokument.
Rosaya.ee veebipood ei vastuta tellimuse täitmisel kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tekkiva kahju või mis tahes muude tagajärgede eest, sealhulgas kohale toimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida müüjal ei olnud võimalik mõjutada.
Rosaya.ee veebipood ei vastuta tellitud kauba mittesihipärasest kasutamisest tekkinud kahjude eest.
Rosaya.ee veebipood ja kliendi vahel tekkivad vaidlused lahendavad pooled läbirääkimiste teel.
Kokkuleppe mittesaavutamisel on kliendil õigus pöörduda Tarbijakaitseametisse (Pronksi 12, Tallinn 10117, http://www.tarbijakaitseamet.ee) ja tarbijavaidluste komisjoni (Pronksi 12, Tallinn 10117, http://www.komisjon.ee) vaidluse kohtuväliseks lahendamiseks või Harju Maakohtusse
Lisaks on kõikidele klientidele avatud e-kauplejatega tekkinud kaebuste lahendamiseks Euroopa Liidu elektrooniline keskkond ODR-platvorm (Online Dispute Resolution ehk veebipõhine vaidluste lahendamine) aadressil http://ec.europa.eu/odr.
Kontaktandmed
Rosaya OÜ
Reg. nr. 14574615
KMKR reg. nr. EE102104118
Aadress: Arulaane, Kalita küla, Saarde vald, Pärnumaa 86206, Eesti.
Telefon: + 372 53 59 4334
e-post: info@rosaya.org
Panga andmed: LHV EE797700771003293541 SWIFT kood/BIC: LHVBEE22